Модуль 4. Формуюче оцінювання в проектому навчанні
В ході роботи мені вдалося уточнити основні запитання проекту та обдумати оцінювання учнів в проекті, а саме:
- познайомитися із Інтернет-сервісами для спільної роботи із документами;
- детально попрацювати над формами оцінювання та ознайомитися із новими інструментами для визначення навчальних досягнень учнів;
- удосконалити цілі та основні запитання дослідження відповідно до визначених в межах проекту критеріїв;
- створила презентацію основних ідей навчальної теми.
Дистанційні засоби оцінення мають як особливості, так і недоліки. Не кожна програма може слугувати універсальною формою для здійснення поточного контролю рівня знань.
В ході роботи мені вдалося уточнити основні запитання проекту та обдумати оцінювання учнів в проекті, а саме:
- познайомитися із Інтернет-сервісами для спільної роботи із документами;
- детально попрацювати над формами оцінювання та ознайомитися із новими інструментами для визначення навчальних досягнень учнів;
- удосконалити цілі та основні запитання дослідження відповідно до визначених в межах проекту критеріїв;
- створила презентацію основних ідей навчальної теми.
Дистанційні засоби оцінення мають як особливості, так і недоліки. Не кожна програма може слугувати універсальною формою для здійснення поточного контролю рівня знань.
Комментариев нет:
Отправить комментарий